Hej jag heter Emelie och jag saknar min Gaby

Fick just ett samtal från Gaby. Gaby som är 600 mil ifrån mig.
När jag pratade med henne kom jag på hur jäkla mycket jag verkligen saknar henne.
Jag saknar hennes sätt att prata, eta istället för äta och legenhet istället för lägenhet osv :P
Jag saknar våra sjuka skämt som bara låter roliga i våra små huvuden och som ingen annan fattar.
Jag saknar att sova hos dig och vakna av att du går upp jättetidigt och gör frukost till oss i form av amerikanska plättar, glass, våfflor, kaffe med choklad, muffins och annat man bara får hos Gaby.
Jag saknar din sjuka humor då du får för dig något och skrattar på det där viset som alltid smittar av sig. 
Jag saknar att kunna ligga uppe hela natten och bara prata med dig.
Jag saknar alla GEEJ-kvällar hemma hos dig.
Jag saknar att  vi spelar brännboll med bimbos samtidigt som vi diskuterar hur mycket vi hatar dem och hur tillfredställande det är att driva med deras blåsta hjärnor och tajta tröjor.
Jag saknar då vi uppträdde med sjuka låtar på mimfestivalen i skolan.

Men mest av allt saknar jag nog att inte kunna vara med dig just nu, och ta del av allt nytt du är med om och lär dig.
 
Om 88 dagar ses vi igen.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag saknar gaby med ;( vilket datum vare hon kom hem? 8 mars?

2008-01-14 @ 23:26:20
URL: http://jeffsl.blogg.se
Postat av: Sara

kan du inte hjälpa mig me min design:O

2008-01-15 @ 10:59:03
Postat av: Emelie

Sara: jo visst men då gör jag det på torsdag när det är time för salong nilssón xD
Jennifer: Hon kommer den 9 april.. Så lång tiiiiiid ;(

2008-01-15 @ 18:42:01
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0