I'm no superman

Igår var det som sagt filmkväll vilket som alltid är en lika annorlunda upplevelse. Åt på Antep för att sen köpa glass och godis på ica kryddan. Drog sen hem till Sara och kollade på Let's dance som söööög, but still.

Idag har jag sovit riktigt länge och skönt. Sen målade jag lite mer i rummet, fan vad bra det kommer bli alltså!
Som vanligt när man planerar ngt med mer än typ tre personer blir det inte av, så som vanligt blev det inget med klassen i dag heller. Vilket suger.

Har äntligen fått min kamera och den är assnygg så nu är jag stolt :D.

Imorgon får det nog bli en pluggdag. But at the moment its aaall chill. Därför sitter jag och kollar på Hollywood Homicide. Det skadar ju inte heller att Josh Hartnett är en riktigt snygg karl för att prata vårdat xD.

Kommentarer
Postat av: Sara

MEN CPSNYGG DESIGN!!! HJÄLP

2008-01-12 @ 23:03:24
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Emelie

haha tackar tackar ;P

2008-01-13 @ 12:27:01
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0