It dont make any different to me.

Sitter i soffan och funderar på vad jag ska plugga på innan jag drar till teatern.. Det blir antagligen Naturkunskap då vi ska kunna massa skit till på måndag. Måste lägga ut det på rurik sen också..

Ja, Elina sov ju här i natt vilket var väldigt trevligt. Vi kollade på Scrubs typ hela kvällen och sen slocknade vi. Nu på morgonen har vi fixat brakfrukost, gooooott. Ska hem till henne efter teatern som slutar... halv sju tror jag.

Nej nu ska jag skriva den där nv skiten ha det bra bye.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha bra intiativ Emelie, hoppas det går bra med det där. Själv har jag precis börjat ;P

2008-01-24 @ 14:32:26
Postat av: Emelie

haha okej good luck :D

2008-01-25 @ 16:45:58
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Katarina

Jag har precis läst några slumpvis valda inlägg här på blogg.se och jag tyckte att din var väldigt intressant. Jag arbetar som bloggmanager och skulle gärna vilja göra en intervju med dig om ditt vardagsliv och kanske lite hur du kom in på att börja blogga. Hör gärna av dig.

Mvh. Katarina Sylator

2008-01-25 @ 17:11:09
Postat av: Emelie

Katarina Sylator: Jag hör gärna av mig, om du ger mig någonstans att höra av mig till

2008-01-25 @ 17:53:31
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Katarina

Åh, förlåt, vad dum jag är. Självklart ska du ha något att höra av dig till.


[email protected] är min mailadress.
Jag hoppas verkligen att du hör av dig, för som sagt så är jag intresserad i allra högsta grad!

Katarina.

2008-01-25 @ 18:02:30

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0