Look into my eyes

                         image124

Hur fan kan man vara så här snygg? It's just unfair ;P



Rätt bra dag idag, bra start men sen gick det ju rätt utför.
Har gömt mig för Ann-Britt hela dagen! (a) Och det gick ju bra.
Sen dampa klassen som vanligt. Den här gången var det semestertripp i sommar som gäller och alla vill ju olika typ HAHA så jävla kul. Men det verkar som det blir Gotland iaf. Frågan är hur vi ska leva då :P ingen har bil, husvagn eller hus så nu snackar de om att tälta vilket jag vägrar. Max en natt jag säger bara det.
Men sen ska man ju till Gaby också, fan vad kul det ska bli :D

Nej men vad faaan nu hamnade jag här ändå, måste fucking plugga!!
Byyyee <3

Kommentarer
Postat av: Sara

men du ska med till gotland va :D

2008-01-16 @ 17:12:15
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Emelie

Om jag fixar pengar

2008-01-16 @ 19:21:22
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0