Så här går det när två crazy ass bitches sätts i samma hus

Ja, idag har Elina aka Betty varit hos mig. Eller. Hon är fortfarande här.
Och vi har haft en väldigt fartfylld dag som bestod av att städa min garderob. Fantastiskt roligt.
Tänk vad man kan hitta i en råtthåla, även kallad min lilla garderob, och klä ut sig med. Ja man har ju några annorluna klädesplagg så att säga. Och man använder ju hälften av allt crap.

Här har ni några hemskt vackra bilder tagna av min mobilkamera så jag får ursäkta den dåliga skärpan.

-Om ni trodde att ni sett någon som haft damp, then take a good look at this.. (Och här tar vi inte ens ut i svängarna.)

     
   

För dem som undrar vad faan vi håller på med = Bildguide :D:
1. Så här såg mina kläder ut innan städning. (och det här är inte ens alla kläder!)
2. -ll-
3. Elina aka Betty i en snygg kreation.
4. Jag som tillfällig kines. Eller nåt?
5. Lodis rökaren nummer 1!! Äkta husvagnskänsla eller vad tycks.
6. Stirrblick?
7. 2 för 100:- står det på lappen om ni undra
8. Vilket konstverk, naat
9. Uppdraget slutfört, med vissa dröjsmål (a)

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHAHAHAHAHAHAHA LOL!!!! XD

2008-01-12 @ 19:15:38
Postat av: Emelie

HAHA ja vi två är ju som vi är :P

2008-01-12 @ 20:37:39
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0