Sensual seduction

Idag smäller det.
Fick just reda på vilka som ska komma till Elin. Och det var en hel hög med älskvärda människor. Fan det här kommer bli kul. Det var längesen vi samlades en hel hög och dampade loss, jag saknar det.
Det blir samling på Rimbo busstation 17.40, låter bra. Sarita kanske kommer hem till mig först, det skulle vara trevligt. Sen får vi skjuts av snälla papi till Rimbo.
Nu ska jag ta och klä på mig anständiga kläder och sen gå ut på långpromenad med doggy.
 
Häjdå


Kommentarer
Postat av: blondinen

Fan vad kul vi hade :D

2008-01-27 @ 13:14:38
Postat av: Emelie

Vilken blondin är det? :D :D ja fy faan vad kul vi hade det :D

2008-01-27 @ 13:16:34
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0