Sp06B (m.m) goes party!

Jag vet fan inte hur jag ska beskriva gårdagen. Bilderna här nedaför kommer väl säga det mesta.
Jag kan iallafall säga vilka som kom. Det var Elin, Sara, Therese, Joanna, Pernilla, Kim, Sofie, Stina, Erik och jag.
Vi började med att käka på Kebaben några av oss innan de andra kom. Väldigt trevliga pizzabagare alltså, HAHA.
- Var det bra så kompis?
eller:
- En hawaii till dig snygging.
HAHA eller när Kim kom, heeey snygging. Nytatuerad var hos också, väldigt fräsigt, haha!
Sen köpte vi godis för 72.50:- och gick till Elin för att sjunga Singstar. Hela kvarteret hörde oss nog. När alla kommit började vi spela Våghals eller vad fan det hette och det är anledningen till de flesta underliga bilderna.
Om ni inte vet vad det är så är det ett slags sanning eller konsekvens. Om man får konsekvens så läser man på ett kort vad man ska göra. T.ex. springa över till grannen och fråga efter toapapper (den fick Elin men ingen öppnade xD) spela luftsynt till en hel låt och massa andra saker. Skitroligt. Jag fick ringa farfar och fråga vart vi skulle fira jul och föreslå att vi skulle ha den hemma hos mig, HAHA.
- Men varför frågar du det nu?
- Ja men jag fick just lite julstämning!
- Det är ju ett år kvar. Jag kanske inte lever tills dess, höhö!
- HAHA men va, vad fan säger du!

Ja på slutet spårade det ju rejält, Sofie var kamerakåt som fan och studsade runt som en jäkla boll, Kim låg i bastun och pratade med sitt jäkla ragg och om hon inte gjorde det åt hon stinkade gammal grillad kyckling, Elin stoppade in en banan i käften, Pernilla blev friad till av både Kim och Sara, Therese fick stoppa upp papper i näsan, Erik jag Sara Stina och Joanna sög på rallyspel och ja, massa andra saker hände. När alla hade gått utom jag Sara Therese och Erik gick vi till Långsjö och kollade på någon fotbollsturnering eller nåt. Men det var slut rätt snabbt efter att vi kom. Men Elin fann ytterligare några polare i form av Ullis och Andreas som följde med tillbaka till Elin då vi spelade Med andra ord, blondinerna (Elin, Therese, Erik Andreas) mot brunetterna (Ullis Sara och jag). Det var fanimej kul och då var de flesta övertrötta vilket gjorde det hela ännu roligare. Speciellt när Erik skulle tuta med massa pipleksaker så de flög åt alla håll och blev typ rädd, hahahaha! Sen drog alla hem utom jag erik och sara som skulle sova kvar. Vi tre tog gästrummet, HAHA. Kort summering av det roligaste:
Erik: Jag drar för persiennerna..
Jag: HAHA va faan Erik står du med brallorna halvt nere? HAHAHAHA
Sara: HAHA Erik har byxorna på halvstång HAHA


Nej nu vet jag inte vad jag ska säga mer än att det här var den roligaste helgen på länge, tack för det snyggingar! :D Här kommer bilderna, som säger mer än tusen ord, enjoy!

image136

image137

image138

image139
Sofie vill bli flygvärdinna
image140

image141

image142

image143

image144

image145

image146

image147

image148

image149

image150

image151
Hotties, HAHA.
image152

image153
Hur långt in kan du stoppa en banan?
image154
HAHA älska Pernillas min säger jag bara
image155
Kim imiterar Sofie.
image157

image156

image158
-Hej har ni toalettpapper jag kan få? Synd att ingen öppna xD
image159

image160

image161

image162

image163


image164

image165

image166



Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA FY FAN VAD KUUL!!!!!!!!!!!

2008-01-27 @ 13:15:34
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: habibi

kul hör ni :D

2008-01-27 @ 14:54:54
Postat av: Pernilla

Haha söta bilder ;P

2008-01-27 @ 15:21:15
URL: http://pernijah.blogg.se
Postat av: Marika

Haha naeew ser att jag missade något rejält ! Attans, får ta igen de nästa gång bara !

2008-01-27 @ 17:39:43
URL: http://tellmethen.blogg.se
Postat av: Emelie

Habbi & Marika: ja ni missade verkligen något tjejer. Synd att ni inte var med!

Pernilla: Ja visst är dom :)

2008-01-27 @ 17:57:52
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0