You wanna peace of me?

ÄNTLIGEN FREDAG

Ja ni, nu sitter man i skolan men Sara Sofie Elin Therese och Kim och dampar. Kul värre xD
Ikväll ska man inte göra någonting så jaaa. Boriing. Blir väl till att kolla på en film vilket är nice det med :D Ska försöka gräva fram Black Snake Moan om jag hittar det. Me love that movie. Eller Just friends! <3 =)

Nej nu ska jag hängiva mitt liv till att lyssna på Sofie och KIms "intressanta" kondomsnack som sakta med säkert håller på att spåra ur. KÅTBOCKAR.

Kommentarer
Postat av: Frida

DU HAR BLIVIT UTMANAD!
I den tid vi nu i lever stannar de flesta av oss inte tillräckligt ofta upp för att njuta utav det vi har utan vi stressar ofta hela tiden vidare och vidare. Många av oss har så mycket som vi inte alltid tänker på att vi faktiskt är tacksamma för att vi har. Därför utmanar jag nu just DIG att för någon minut sätta dig ner och skriva ned minst 10 saker som DU är tacksam för. Tex människor, saker, stunder etc. Detta för att bli mer medvetna om vad vi faktiskt har runt omkring oss. Skicka gärna denna utmaning vidare då den är lika betydelsefull för alla människor, vart i livet man än är. Lycka till!

2008-01-18 @ 12:00:01
URL: http://freerida.blogg.se
Postat av: mingla

Vill du hjälpa mig med tema på min födelsedagsfest :)?
Läs inlägget om du vill o kom med tips :)

2008-01-18 @ 12:03:27
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Sofie

Men ursäkta, för det första: jag dampar aldrig! och det andra så har jag inget minne av ngt kondomsnack;) måste vara fel person

2008-01-20 @ 16:19:54
Postat av: Emelie

Sofie, jag har vittnen! :D

2008-01-20 @ 19:56:51
Postat av: Sofie

HAHA :D menar du då vi pratade om när vi böt kondomer med varandra? med gröna äppelsmak osv?:P Isf är jag med på spåret igen;)

2008-01-24 @ 20:32:07
Postat av: Emelie

Ja och när du sa att du skulle ta med dig massa till turkiet eller vad fan du snackade om, kanarieöarna? Nej kommer inte ihåg. Men ja, äppelsmak handlade det iaf om :D

2008-01-25 @ 16:44:54
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0