Att dömma eller inte dömma

Idag har jag fått höra att jag inte ska döma människor av min lillebror, men vet ni? Jag dömer ändå.
Jag ska gå i samma val som massa mediah*ror, kul va? Jag kommer se på dem som mediah*oror ända tills de visar att jag har fel. Vi gör så här, om någon av dessa får mig att ändra min inställning, så skriver jag det här. I vissa fall kan jag faktiskt erkänna att jag har fel.

Som sänd från ovan har jag nämligen kommit med i det individuella val som jag först lottats bort ifrån på grund av för många sökande. Jag stod nämligen högst upp på listan att få komma in igen om någon hoppade av. Och tänka sig, någon idiot hoppade av denna fantastiska kurs.

Kommentarer
Postat av: chanch

om du pratar om min framtid så blir vi klasskamrater :D

2008-03-07 @ 22:27:03
Postat av: Emelie

Chanch: Nej jag har bytt val. Synd Heinrich! :S :P

2008-03-08 @ 15:07:09
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0